Kvalita a certifikace

Nejvyšší standardy pro vaši bezpečnost

Vzrušení je dobré, bezpečnost ještě lepší. Kombinujeme obojí, a to v nejvyšší kvalitě. Od roku 1996 uplatňujeme systém řízení kvality ISO 9001 a neustále jej optimalizujeme. Naší nejvyšší snahou je vyvíjet řešení na míru, abychom zajistili požadovanou bezpečnost výroby. Abychom toho dosáhli, dodržujeme následující kritéria:

  • Pravidelné interní audity a důsledná optimalizace
  • Roční audity prováděné společností DEKRA
  • Podpora a další rozvoj našich dodavatelů
  • Průběžná optimalizace služeb zákazníkům a spolehlivosti dodávek
  • Nábor kvalifikovaných a angažovaných zaměstnanců
  • Další možnosti vzdělávání pro naše zaměstnance

Kromě řízení kvality certifikovaného podle ISO 9001 nabízíme také akreditované kalibrace podle ISO/IEC 17025.


ISO 9001

ISO / IEC 17025

ISO / IEC 17025 EN

Vysokou úroveň kvality potvrzují každoroční audity společnosti DEKRA. Abychom si ji vždy udrželi, dodržujeme následující certifikační kritéria:

Procesy
Očekávání našich zákazníků lze splnit pouze prostřednictvím efektivních a bezchybných procesů. Abychom to zaručili, provádíme pravidelné interní audity a důsledně zavádíme zlepšení.

Dodavatelé
Naši dodavatelé sdílejí naše chápání kvality. Základem našeho úspěchu jsou obchodní vztahy založené na partnerství, jejichž cílem není pouze maximalizace krátkodobého zisku. Podporou a rozvojem našich dodavatelů dosahujeme neustálého zlepšování v celém hodnotovém řetězci.

Spokojenost zákazníků
Spokojenost zákazníků je důležitým ukazatelem konkurenceschopnosti společnosti, a proto ji pravidelně měříme. Naše výrobky, služby zákazníkům a spolehlivost dodávek jsou neustále přizpůsobovány tak, aby se spokojenost zákazníků dále zvyšovala. Zpětnou vazbu od našich zákazníků bereme jako základ pro další zlepšování.

Zaměstnanci
Naši zaměstnanci jsou vybíráni na základě jejich odborné a osobní kvalifikace a jsou naším nejcennějším aktivem. Neustálé další vzdělávání je základem pro neustálé zlepšování kvality a výkonnosti. Každý zaměstnanec si je vědom svého závazku ke kvalitě a podle toho přizpůsobuje své myšlení a jednání.

Nejvyšší standardy pro vaši bezpečnost

Vzrušení je dobré, bezpečnost ještě lepší. Kombinujeme obojí, a to v nejvyšší kvalitě. Od roku 1996 uplatňujeme systém řízení kvality ISO 9001 a neustále jej optimalizujeme. Naší nejvyšší snahou je vyvíjet řešení na míru, abychom zajistili požadovanou bezpečnost výroby. Abychom toho dosáhli, dodržujeme následující kritéria:

  • Pravidelné interní audity a důsledná optimalizace
  • Roční audity prováděné společností DEKRA
  • Podpora a další rozvoj našich dodavatelů
  • Průběžná optimalizace služeb zákazníkům a spolehlivosti dodávek
  • Nábor kvalifikovaných a angažovaných zaměstnanců
  • Další možnosti vzdělávání pro naše zaměstnance

Kromě řízení kvality certifikovaného podle ISO 9001 nabízíme také akreditované kalibrace podle ISO/IEC 17025.


ISO 9001       ISO / IEC 17025        ISO / IEC 17025 EN

Vysokou úroveň kvality potvrzují každoroční audity společnosti DEKRA. Abychom si ji vždy udrželi, dodržujeme následující certifikační kritéria:

Procesy
Očekávání našich zákazníků lze splnit pouze prostřednictvím efektivních a bezchybných procesů. Abychom to zaručili, provádíme pravidelné interní audity a důsledně zavádíme zlepšení.

Dodavatelé
Naši dodavatelé sdílejí naše chápání kvality. Základem našeho úspěchu jsou obchodní vztahy založené na partnerství, jejichž cílem není pouze maximalizace krátkodobého zisku. Podporou a rozvojem našich dodavatelů dosahujeme neustálého zlepšování v celém hodnotovém řetězci.

Spokojenost zákazníků
Spokojenost zákazníků je důležitým ukazatelem konkurenceschopnosti společnosti, a proto ji pravidelně měříme. Naše výrobky, služby zákazníkům a spolehlivost dodávek jsou neustále přizpůsobovány tak, aby se spokojenost zákazníků dále zvyšovala. Zpětnou vazbu od našich zákazníků bereme jako základ pro další zlepšování.

Zaměstnanci
Naši zaměstnanci jsou vybíráni na základě jejich odborné a osobní kvalifikace a jsou naším nejcennějším aktivem. Neustálé další vzdělávání je základem pro neustálé zlepšování kvality a výkonnosti. Každý zaměstnanec si je vědom svého závazku ke kvalitě a podle toho přizpůsobuje své myšlení a jednání.